Ανδρικό ανθολόγιο-Μέρος Τέταρτο: "Η απάτη σου-το ψέμα μου"



Σε σένα μιλάω φίλε… Ναι σε σένα – μην κοιτάς τον διπλανό σου – μην εξαπατάς τον εαυτό σου, σε σένα μιλάω… Σε σένα , που αποφάσισες να ερωτευτείς , να επενδύσεις , σε σένα που με καμάρι όρθωνες το ανάστημά σου και την τεστοστερόνη σου σε «χαζομάρες» συναισθηματικές , ναι , σε σένα που εξαπατήθηκες , σε σένα που … δεν το παραδέχεσαι .. και κλείνεις τα μάτια. Αυτό το άρθρο είναι δώρο για σένα φίλε …
Δεν εξαπατήθηκες ; - Τόσο έξω έπεσα ;… Μην προσπαθείς να με πείσεις… Ένα λεπτό … ένα λεπτό… εσύ δεν ήσουν αυτός που μαχόταν για την υπόληψη της , για την επιλογή σου;… Εσύ δεν ήσουν αυτός που πίστεψες , που επένδυσες βρε μαλάκα;… Πως αισθάνεσαι τώρα… πες μου… Πως νιώθεις ;

Μην με παρεξηγείς .. είμαι λίγο φορτισμένος … ξέρω τι λέω όμως. Ποιος είπε ότι είναι γυναικείο προνόμιο το αίσθημα της απάτης , της απιστίας , της εξαπάτησης , της προδοσίας;… Επιτρέψτε μου σε αυτό το σημείο αγαπητές μου να σας επισημάνω μια πολύ σημαντική λέξη που εκπροσωπεί επάξια τα συναισθήματα ενός προδομένου άνδρα… - Μαλακίες ! Ναι ! Μαλακίες…. Επανέρχομαι στην αξιακή μου νόρμα και επαναλαμβάνω ! Ποιος έδωσε το δικαίωμα στον οποιοδήποτε να οικειοποιηθεί το αίσθημα του προδομένου..; Ακούω φίλες , να παραπονιούνται για άνδρες που φερθήκαν με ανάρμοστο τρόπο , άνδρες που εξαπάτησαν το εγώ τους , άνδρες στίγματα στις ζωές τους… Γιατί δεν μιλάει καμιά σας για τις γυναίκες αυτές που ενώ τα βρήκαν όλα στο πιάτο έτοιμα , προτίμησαν να σου κλέψουν και το πιάτο…..; Μιάσματα του γυναικείου φύλου , μαριονέτες με στήθος που το μόνο που αντιλαμβάνονται είναι ο ιδρώτας του άλλου όταν του παίρνουν τα πάντα και σαν ύαινες και κοράκια ευτυχίας , αντλούνε ικανοποίηση από το πόνο του άλλου….

Αγαπητές μου… όσο κάφρος και αν είναι ένας άνδρας απέναντί σας , όσο παιδικά και αν διαχειριστεί τον εσωτερικό σας καταρράκτη , δεν παύει να μιλάμε για ένα μεγάλο παιδί. Θα μου πείτε ‘’ δεν αναιρεί αυτό το αποτέλεσμα ‘’ και θα συμφωνήσω ! Όμως δεν υπάρχει δόλος. Είναι απλά ανέτοιμος και στην πληθώρα των περιπτώσεων δεν θα το κάνει για να σας δει να πονέσετε… Θα είναι τόσο παιδί , που θα προτιμήσει το διαφορετικό χωρίς κακία για εσάς , χωρίς να έχει αντιληφθεί την συνέπεια της πράξης του… -- Όμως , η γυναίκα που θα σε πληγώσει , θα επιλέξει να το κάνει , θα σε δει να πληγώνεσαι , θα παρατηρεί το πώς πέφτει το κάστρο σου και δεν θα φύγει αν δεν βεβαιωθεί για την ήττα σου…. Γυναίκες κενές , έρμαια μιας άλλης λογικής , αρπακτικά σαν να μην υπάρχει αύριο… και είναι πολλές….

Όσο για σένα φίλε , που εξαπατήθηκες και ντρέπεσαι για αυτό. Μην… Δεν αξίζει … Βγες και φώναξέ το … Άνδρας , φίλε , είναι αυτός που έκδηλα υψώνει το πάθος του , ρισκάρει και χάνει ,κερδίζει και ξαναρισκάρει , αυτός που παραδέχεται την ήττα του και πίνει στην υγειά της… Σήκω λοιπόν , μην λες άλλα ψέματα στον εαυτό σου, πιάσε το ποτήρι και πιες μαζί μου απόψε… 
Ίσως να έχουμε πολλά ‘’κρυφά’’ κοινά………

Κωνσταντίνος . Ι. Ευθυμίου - Ψυχολόγος

Comments

Popular Posts