Σκέφτομαι και Γράφω... Για την Φιλία!


Γκουχου, γκουχου.. Και άλλο λίγο γκούχου για να ξεκινήσει η διαδικασία του σκέφτομαι και γράφω! Θα λειτουργήσει ως αντίδοτο το σημερινό θέμα, στον βήχα και στο πυρετό, που με ταλαιπωρούν αρκετές μέρες τωρα.
Άνθρωπος κατά των φαρμάκων και της γκρίνιας... ψυχαναγκαστικός Παρθένος κυρίες μου και κύριοι ακόμα και σε αυτό! Ξεφορτώνομαι κάθε είδους αρνητική ενέργεια και μίρλα, διακωμωδώ τον πόνο μου και καταπιάνομαι με κάτι ευχάριστο, ξανά! Τη φιλία!!!
Εχθές που λέτε, παρέκαμψαν και πάλι οτι είχε σχέση με το κρυωμά μου, γιατι είχε τα γενέθλιια του, ένας απο τους καλύτερους μου φίλους. Οργανώθηκε surpise party για το μπόι του και την αφεντιά του, με όλη την καλή παρέα σε τρελά κέφια! Πήρα λοιπόν τα γλυκά μικρόβια μου, και πήγα γεμάτη χαρά να γιορτάσω τον φιλαράκο μου μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της παρέας! Όλοι υπερχαρούμενοι για το οργανωμένο μας παρτυ, εισβάλλαμε στο σπίτι -τύπου mission impossible- και περιμέναμε εναγωνίως τον εορτάζοντα να μπεί! Λίγα λεπτά πριν το ρολόι σημάνει 12, ο Σταχτοπούτος μας μπήκε! Τα happy birthday, οι καραμούζες, τα γιορτινά μας καπελάκια και τα φλάς πήραν φωτιά.. Και όταν πια τα κεράκια έσβησαν, ήρθε η ώρα για συζήτηση...!!!
Βουλιάξαμε λοιπόν στους καναπέδες, και έχοντας έκαστος ένα ποτήρι ποτό στο χέρι, αρχίσαμε να συζητάμε περι ανέμων και υδάτων! Αναλύσαμε και πάλι πολλά.. και αυτό που πάντα παρατηρώ σε τέτοιες συγκεντρώσεις, είναι πως οι ανθρώπινες σχέσεις έχουν κάτι το μαγικό! Είτε είναι φιλικές, είτε ερωτικές! Αυτό το μαγικό μπορεί να μεταφραστεί και ως ένωση διαφορετικών προσωπικοτήτων.. 
Έχοντας τα χαρτομάντηλα στο μπράστο του καναπέ, δίπλα στο γεμάτο απο τσιγάρα τασάκι, τσάκωσα τον εαυτό μου να παρατηρεί τους φίλους μου. Αυτούς τους ανθρώπους που περνώ τόσο μεγάλο μέρος της καθημερινότητας μου...και χαμογέλασα απο ικανοποίηση!! Ικανοποίηση που "σχεδόν" πατώ τα 25 μου χρόνια, και περιβάλλομαι απο άτομα που μαζί τους ζω στιγμές μοναδικές, μοιραζόμαστε χαρά μα και λύπη, προβληματισμούς αλλά και ενθουσιασμούς, άγχοι και στιγμές χαλαρότητας, γλεντιού, κεφιού, ποτού, φαγητού κλπ κλπ, καλά, που όλοι βιώνουμε με την παρέα μας...
Σκεφτόμουν λοιπόν πως χωρίς φίλους, ο άνθρωπος δεν είναι πλήρης. Πως οι φίλοι είναι ένα απαραίτητο συστατικό στη ζωή! Κάποιοι λένε πως οι φίλοι είναι η οικογένεια που διαλέγουμε! Θα έρθω και γω να συμφωνήσω με αυτό..προσθέτοντας και το αμοιβαίο της υπόθεσης!! Ναι μεν σε διαλέγω, αλλά με διαλέγεις και εσυ!!! Αλληλοδιαλεγόμαστε σαν να λέμε.. Και όλα τα υπόλοιπα έρχονται με φυσική ροή και εξέλιξη..
Γίνεται ο ένας αναπόσπαστο κομμάτι του άλλου χωρίς να το παίρνεις και πολύ χαμπάρι.. Βλέπεις πως επιλέγεις να είσαι με συγκεκριμένους ανθρώπους, μα δεν συνειδητοποιείς τους ακριβείς λόγους αυτής της επιλογής. Ξαφνικά απο κάτι μικρά πραγματάκια που συμβαίνουν, αντιλαμβάνεσαι το γιατι(?) .. και εκεί έρχεσαι και χαίρεσαι!! 
Αυτό παθαίνω και γω σε τακτά χρονικά διαστήματα... χαίρομαι που βλέπω αυτούς τους ανθρώπους ευτυχισμένους δίπλα μου, αυτή την επικοινωνεία που υπάρχει μεταξύ μας μέσω μιας και μόνο ματιάς, τα εσωτερικά μας αστεία και τα πειράγματα που μας κάνουν να κλαίμε στα γέλια μερικές φορές, το αγχος που εισπράττω όταν κάποιος δεν είναι καλά, την εμπιστοσύνη που τους δείχνω και μου δείχνουν, την ανάγκη που έχω να τους δω για να πω τα νέα μου και να χαρούν ή να θυμώσουν μαζί μου και τούμπαλιν βέβαια!!Αυτά και άλλα πραγματάκια -ενδοοικογενειακά τα λεγόμενα- είναι που σε κάνουν να νιώθεις τυχερός που έχεις φίλους!!! 
Η καθημερινή επικοινωνεία δεν σχετίζεται απαραίτητα με την φιλία... Μπορεί με κάποιον να κάνεις και μήνες να μιλήσεις.. Μα όταν τον χρειαστείς ή σε χρειαστεί θα είναι εκεί για σένα και θα μιλήσεις μαζί του σαν να μιλούσες και χθές! Αυτό βέβαια δεν αναιρεί και την ομορφια που έχει η καθημερινή επικοινωνία και η επαφη με τους ανθρώπους που αγαπάς! 
Η φιλία κρύβει ένα μυστικό, μας είναι απαραίτητη, δένει τον κόσμο με μια κρυφή ουσία, απαιτεί χρόνο στο να χτιστεί, μα με ένα μεγάλο δώρο σαν αποτέλεσμα! Μια δεύτερη οικογένεια!
Αν δώσεις στον εαυτό σου και στους ανθρώπους που σε περιβάλλουν την ευκαιρία να δουν μέσα απο τα μάτια σου και εσυ μέσα απο τα δικά τους δεν θα είσαι ποτέ, μα ποτέ, ποτέ μόνος!!

Comments

Popular Posts