Magazines vs Blogs !



Η Anna Wintour, η διεθνής "ιέρεια" της Αμερικάνικης Vogue, πιθανόν να κάθεται ανήσυχη στις επιδείξεις μόδας που πρωτοστατεί, καθώς πλέον κάθονται δίπλα της όχι μόνο celebrities και stars, αλλά και "κοινοί θνητοί", οι fashion bloggers.
Τα τελευταία χρόνια, oι fashion bloggers, επηρεάζουν τον κόσμο της μόδας όσο ποτέ άλλοτε. Bloggers όπως η Tuula, η Olivia Palermo ή η ανήλικη Tavi(η οποία ήταν προσκεκλημμένη σε επιδείξεις μόδας απο τα δεκατρία της χρόνια), πρωτοστατούν σε επιδείξεις πασίγνωστων σχεδιαστών, ενώ στις ιστοσελίδες τους. έχουν χιλιάδες ακόλουθους, θαυμαστές του προσωπικού τους στυλ. Μήπως τα περιοδικά μόδας έχουν αρχίσει να χάνουν την αίγλη τους και τη θέση τους να παίρνουν κορίτσια της διπλανής πόρτας?
Περιοδικά κολλοσοί, όπως η Vogue, το Madame Figaro, το Elle αποτελούνται απο πολυάριθμο προσωπικό, από τους αρθρογράφους, τα μοντέλα, φωτογράφους,μακιγιέρ, στυλίστες οι οποίοι δουλεύουν ακατάπαυστα για το εκάστοτε τεύχος. Τα περιοδικά ουσιαστικά "ζουν"εκτός απο τα έσοδα από τις πωλήσεις τους, κυρίως από τους οίκους ραπτικής, που δανείζουν τα ρούχα για όλες αυτές τις υπέροχες φωτογραφίσεις. Τα μεγάλα περιοδικά μόδας όμως προβάλλουν κατά κύριο λόγο ένα πολύ συγκεκριμμένο στυλ, το οποίο και καμιά φορά απέχει από την πραγματικότητα. Διότι από τους 3,000 αναγνώστες παραδείγματος χάρη ένα ελάχιστο ποσοστό έχει την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσει τα προιόντα που προβάλλονται και διαφημίζονται εκεί. Εκτός αυτού, αν λάβουμε υπόψη μας ότι το αναγνωστικό κοινό των εν λόγω περιοδικών κυμαίνεται απο την ηλικία των τριάντα έως σαράντα ετών, τότε εύκολα γίνεται κατανοητό ότι υπάρχει ένα κενό, που έπρεπε να συμπληρωθεί. Στον αντίποδά των πασίγνωστων περιοδικών μόδας υπάρχουν βέβαια και μικρότερα και όχι τόσο γνωστά περιοδικά όπως το Love, το ID,το Numero, το KALTBLUT που κυκλοφορούν πιο αραιά σε σχέση με τα άλλα γνωστά περιοδικά,αλλά παρόλα αυτά η δουλειά τους χαρακτηρίζεται απο νέα concept,τολμηρούς και πρωτοεμφανιζόμενους φωτογράφους και διαφορετική αισθητική άποψη για τον κόσμο της μόδας. Τα περιοδικά αυτά κατάφεραν να προσεγγίσουν νεότερες ηλικίες και κοινό, το οποίο αναζητά αυτό το κάτι άλλο.
Από την άλλη πλευρά, οι fashion bloggers, ουσιαστικά το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνονται όλες οι εταιρίες ένδυσης, θέλησαν να αποκτήσουν και αυτοί το δικαίωμα στο να έχουν άποψη για την ισχύουσα μόδα ή να προβάλλουν τον δικό τους στυλ. Μόνο που πλέον το κάνουν δημόσια,ανεβάζοντας φωτογραφίες με τα ρούχα που φορούν σε καθημερινή βάση,δίνοντάς μας άπειρες ιδέες για το πως να συνδυάσουμε τα ρούχα μας,πως να φτιάξουμε μόνες μας κοσμήματα και αξεσουάρ, σε ποιό μαγαζί θα βρούμε την τέλεια vintage τσάντα που έχουμε βάλει στο μάτι και πολλά άλλα.Εκτός αυτού οι fashion και beauty bloggers εκφράζουν την ειλικρινή τους άποψη σε οτιδήποτε δοκιμάζουν και τους είναι αρεστό, ιδεολογία που τους επέτρεψε να έχουν τέτοια απήχηση στο κοινό. Sites όπως το Lookbook, το Bloglovin, το Fashiolista προωθούν τα blogs, ενώ οι ίδιοι οι οίκοι μόδας και πασίγνωστα brands όπως το Topshop, τα H&M, Asos, Urbanoutfiters και πολλά ακόμα,έχοντας συνειδητοποιήσει την τεράστια επιρροή που έχουν πλέον οι bloggers, τις στηρίζουν με τον οποιοδήποτε τρόπο. Όχι και άσχημα για κοπέλες που με μοναδικά εφόδια μια μηχανή και αστείρευτη αγάπη για τη μόδα,κατάφεραν ουσιαστικά να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτή.
 More in www.artnouveau.com.gr 

Comments

Popular Posts