Η ζωή είναι απλή και πεντάμορφη!!


Love-watermelon
Η ζωή είναι απλή κ πεντάμορφη!!
Σκέψου θετικά κ ψάξε πάντα τρόπους να βρεις μέσα από απλά πράγματα την ευτυχία! Γύρω μας γίνονται θαύματα που εξαιτίας του γρήγορου ρυθμού της ζωής μας δεν τα παρατηρούμε καν!
Ξέρω, ξέρω θα λες τι λέει τώρα η ονειροπόλα;; Εδώ ο κόσμος πεινάει, δεν έχουμε λεφτά, ούτε δουλειά, αλλάζουμε αυτοκίνητα, πουλάμε ό,τι έχουμε και γενικά είμαστε πάνω σε μια κλωστή έτοιμη να σπάσει.Πώς να το κάνω αυτό;

Ε ναι έχεις δίκιο! Άλλαξαν τα πράγματα, ήρθαν τα πάνω κάτω και φυσικά αν το αγνοήσεις δεν θα κερδίσεις τίποτα απλά θα δώσεις μια παράταση στην αντιμετώπιση του προβλήματος και μια μέρα θα ξυπνήσεις απότομα! Απλά λέω πως δεν υπάρχει λόγος να βλέπεις μόνο αυτά, άλλωστε μεταξύ μας έχεις κ εσύ τις ώρες σου! Γι' αυτές που όταν είσαι στο γραφείο ή μέσα στο μάθημα κάτι γίνεται και το μυαλό σου φεύγει έτσι, μπαμ μπαμ, και σκέφτεσαι πως είσαι κάπου αλλού σε ένα όμορφο μέρος με τους φίλους σου, την οικογένεια σου ή τον/την σύντροφο σου και ζεις μέσα στην ανεμελιά!
Οι δικές μου τέτοιες ώρες έχουν μέσα καλοκαίρια! Ειδικά κάποιες Δευτέρες κρύες, με βροχή που είμαι στο δρόμο και ακούω ένα τραγούδι που μου αρέσει.. Το μυαλό μου ξεφεύγει τελείως! Αντιφατικό;;; Εεεε έτσι είναι η ζωή!! Παει που λες στην ώρα του μεσημεριού που ακούς μόνο την θάλασσα και τα τζιτζίκια. Την ώρα που η ζέστη του καυτού ήλιου διαπερνά το δέρμα σου αλλά η δροσιά της θάλασσας είναι μόλις δέκα βήματα μακρυά σου!
Την ώρα που στο μυαλό σου επικρατεί ηρεμία και μια όρεξη να τα κάνεις όλα γιατί όπου να 'ναι το ηλιοβασίλεμα θα σε παει ακόμα πιο μακρυά! Και ενώ το τάκα τούκα της ρακέτας που παίζουν μπροστέ σου και ο πάγος στον καφέ σου έχει εξατμιστεί... έρχεται η μαγική αυτή η ώρα!! Είναι αυτά τα τόσο γνώριμα χρώματα και αυτό το τόσο φυσιολογικό φαινόμενο που όμως κάθε φορά σε μαγεύει και θες πάντα μια φωτογραφία στη θέα του! Ηλιοβασίλεμα φίλοι μου!!
Εκεί παει που λες, και σκέφτομαι τις χαζομάρες που κάνω για μια φωτογραφία με την ομορφιά αυτή πίσω μου, του τύπου κατακόρυφα που καταλήγουν σε τούμπα, επιτόπια πηδηματάκια και άλλα τέτοια δημόσια ρεζιλικιαααα μου και γελάω....γελάω πολύ!

Όταν πια γυρίσω στην πραγματικότητα, όλα είναι πιο όμορφα!
Παίρνω λίγη δύναμη από κάτι τόσο απλό και συνεχίζω! Και επειδή όλοι μας έχουμε αναμνήσεις όμορφες, οφείλουμε να τις ξυπνάμε που και που!! Όλες μας κάνουν καλό αν το σκεφτείς πιο λογικά!
Εγώ απλά διαλέγω τις καλές γιατί μου αρέσει η ευτυχία, μου αρέσει το χαμόγελο και καθετί θετικό και χαρούμενο που μοιάζει με το κόκκινο χρώμα φρεσκοκομμένου παγωμένου καρπουζιού ένα αυγουστιάτικο βράδυ!!


Comments

  1. Τι όμορφη δημοσίευση! Πράγματι είναι όμορφο το χαμόγελο! Είναι ακόμη πιο όμορφο όταν συνοδεύεται από αναμνήσεις ευτυχισμένων στιγμών! Ή ονειροπολήσεις ευτυχισμένων στιγμών που εύχεσαι και ελπίζεις να συμβούν! Άλλωστε, η ελπίδα ήταν αυτή που είχε μείνει στον πάτο του κουτιού της Πανδώρας, σωστά;;
    Τα φιλιά μου!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for your comment!!!
With love...xoxo

Popular Posts